Trainingsaanbod NOVITAE

 
Management trainingen

Bij een managementtraining worden nieuwe managementvaardigheden aangeleerd om effectiever medewerkers aan te sturen om gewenst handelen en gedrag te creëren en optimale resultaten te realiseren. De nadruk ligt op het uitbouwen van nieuwe coachingsvaardigheden voor managers. Er is keuze uit een aantal managementtrainingen met eigen accenten wat betreft niveau, branche en de specifieke cultuur van de organisatie.

Alle managementtrainingen worden op maat aangeboden als in company training. Ook individuele deelname is mogelijk.

  • De manager als coach
  • Effectief en motiverend leiderschap
  • Train de trainer
  • Overtuigend communiceren en presenteren
  • Werkdruk? Of meer werk en minder druk
  • Stressvrij en succesvol zaken doen
  • Vergaderen met impact
  • Situationeel leidinggeven
  • Competentie management
  • Time Management voor managers
  • Teambuilding
  • Project Management in marketing

 

Verkooptrainingen

Bij verkooptraining staat de verkoper en zijn functioneren in de salesorganisatie centraal. Verkopen betekent vooral: durf en doorzettingsvermogen hebben, vertrouwen winnen en vasthouden. Novitae  biedt een breed scala aan verkooptrainingen om dit klant- en resultaatgericht denken te activeren: altijd met de dagelijkse verkooppraktijk als vertrekpunt.

Alle verkooptrainingen worden op maat aangeboden als in company training waarbij veel aandacht wordt besteed aan de specifieke markt waarin uw organisatie opereert. Voor individuele deelname organiseert Novitae ook trainingen.

  • Time management voor verkopers
  • Succesvol verkopen: klanten boeien en klanten binden
  •  Klantgericht telefoneren
  •  Proactief commercieel telefoneren
  •  Natuurlijk en overtuigend presenteren
  •  Projectmatig werken in verkoop
  • Het overwinnen van bezwaren
  •  Werkdruk? Of meer werk en minder druk
  •  Relaties bouwen en onderhouden
  •  Effectief een verkoopplan schrijven
  •  Stressvrij en succesvol zaken doen
  • Relatie events met meer rendement

 

Communicatietrainingen

Wie namens een organisatie met anderen moet communiceren, bepaalt voor een groot deel het imago van de organisatie, intern en extern. Een communicatietraining verbetert de kwaliteit van communiceren en is onmisbaar voor groepen zoals de verkoop binnendienst, technische dienst en inkoop, maar ook voor individuele medewerkers zoals telefonistes, receptionistes en secretaresses.

Alle communicatietrainingen worden aangepast aan de alledaagse praktijk van de deelnemers en op maat aangeboden als in company training. Voor individuele deelname organiseert Novitae ook trainingen.

  • Klantgericht telefoneren
  • Proactief commercieel telefoneren
  • Klanttevredenheid: omgaan met klachten
  • Presentatievaardigheden
  • Communicatieve en sociale vaardigheden
  • Interne communicatie
  • Non-verbale communicatie
  • Discussie- en vergadertechnieken